(iOS) Fancy Pants Adventures huijauskoodigeneraattorin kristalleja
Feb 6, 2022 6:13:53 GMT -4
Post by synchverspostwhadlou on Feb 6, 2022 6:13:53 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fancy Pants Adventures ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fancy Pants Adventures IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattorin kristalleja ▞▞▞
▞▞▞ Fancy Pants Adventures 2022 version ▞▞▞
Latasin sen juuri, eikä se koskaan avaudu, miksi, kun napsautan toistopainiketta, palaan puhelimen aloitusnäyttöön.
Ajattelin, että se näyttää hyvältä peliltä, mutta kun avaan tämän, se ei aukea ja se palaa kotisivulle
Oletetaan peli
Se ei edes avautunut, ajanhukkaa, toivon, että voin antaa sille 0 tähden
se potkii minut ulos joka kerta
Peli olisi ollut mahtava, mutta miksi ei voi olla tarkistuspisteitä, miksi minun täytyy aloittaa alusta, kun epäonnistun
Tee joistakin luvuista helpompia
Fancy Pants Adventures არკადული glx
Roskapeli!!! Neljännen tason viimeinen piilotettu taso takertui minuun tunnin ajan!!! Ovatko hyppäämisesi tuomiosi sokeita? Joskus pystyn hyppäämään ylös ja joskus en pysty hyppäämään samalla hyppymenetelmällä, usein näyttää siltä, että hyppäsin ylös, mutta itse asiassa putosin!!! Roskapeli, anna tähti Olen liian monta!!!
Mielenkiintoista, en ole koskaan pelannut tällaista peliä. mahtava grafiikka tätä peliä pelatessani minulla oli hauskaa päivästäni.... Odotan toista mieleenpainuvaa peliä hienoilla housuilla...
Se on vähän hyvä
Fancy Pants Adventures Spillehall sits
Kun saan iskun, lennän ilmassa, mikä on erittäin ärsyttävää, varsinkin kun taistelet pomoa vastaan
Inhota sitä
aina kun yritän avata sen, se näyttää minulle valkoisen näytön, mutta se käynnistää musiikin
Fancy Pants Adventures آرکیڈ ioo
Hyvä taidetyyli, mutta kyllästyy hetken kuluttua.
Huonoin peli. Älä lataa peliä. Se syö aikaa, mutta pelaaminen on täysin tylsää
Toimii kaksi kertaa nopeammin puhelimissa, joissa on 120 Hz:n näyttö, joten sitä ei voi toistaa
Tämä on suosikkipelini puhelimessani
Se on erittäin hauska peli
Kaveria on vain liian vaikea hallita, koska hän liukuu ympäriinsä, vaikka en koske mihinkään, joten hän jatkaa kuivaamista
Fancy Pants Adventures არკადული glx
Annoin 3 tähteä, koska minulla on punainen vaihdeohjain ja se yhdistettiin ja pelasin sillä, koska annoin 3 tähteä
Tal3o chweya nevue
Se on melko hyvä peli, vaikka siinä on melko suuri ongelma. Aseen käyttö ei toimi, mikä on todella ärsyttävää. On muuten hyvä peli.
rakastan sitä
En voi käyttää kynää puhelimessani
Peli on täydellinen, mutta minulta puuttuu keskeinen ominaisuus. En saa mahdollisuutta käyttää asettani. Se on turhauttavaa, koska en voi tehdä monia asioita, joita tarvitsen suorittaakseni tietyt tasot. Auttakaa!
Mikä loistava peli!! Animaatiot ovat yksinkertaisia, mutta virheettömiä. Ja säätimet ovat erittäin helppoja. Olen kirjaimellisesti sanaton, enkä voi kuvailla kuinka hyvä se on. Tarina, taustamusiikki kaikki on niin rauhoittavaa ja täydellistä. Hienoa työtä kehittäjiltä... Haluaisin nähdä lisää tällaisia pelejä tai luultavasti itse pelistä seuraavia versioita.
Tämä on hyvä, mutta peli on todella vaikea
Poikani rakastaa tätä peliä, hän pelaa sitä koko ajan, tee hyvä päivitys
pettynyt, itse asiassa pidän musiikista eniten tämän pelin selainversiossa, mutta nyt kaikki muuttui, ei nostalgista tunnetta ollenkaan, vaikka pelattavuus ja grafiikat ovat erittäin hyvät ja myös ohjaus oli erittäin vaikeaa, kassalla esim.: - Leon onnenpeli loistavasti säätimet pelaamisen helpottamiseksi, paranna säätimiä. Kiitos
Рафт: Выживание на плоту Симуляторы hyeu
pelini kaatuu .. juuri ladattu ja peli ei käynnisty ollenkaan
Todella paha. Tarina on hämmentävä ja vaikea pienille lapsille
Vau drowing peli kiva pidän drowing hahahahah lol
latasin pelin ja painoin Start kun yhtäkkiä käynnistyn takaisin aloitusnäytölleni, lataan sovelluksen uudelleen ja sama asia tapahtuu, korjaa se, haluan pelata tätä peliä
Se pysyi klassisena, ei mainoksia. Älä muuta siinä mitään.
Ei pääse edes peliin, aina potkitaan ulos
Haluaisin, että tämä peli antaisi tähtiä, mutta ei. Sammutan aina Wi-Fi-verkkoni pelatessasi pelejä, jotta lisäyksiä ei tule. Lopulta tajusin, että tässä pelissä on LADATUJA lisäyksiä, joten se saa sinut katsomaan lisäyksiä! Lisäksi jotkut tasot ovat todella kovia kuten temppelissä. Toivon, että se olisi helpompaa, mutta olen yrittänyt tehdä sitä tasoa joka päivä viikkoja, enkä silti pääse ohittamaan sitä. Ole hyvä ja korjaa nämä ärsyttävät ongelmat. (Poistan myös tämän pelin.) 😠😞
Yli 8 vuotta. Vihdoinkin löysin tämän pelin. Samat seikkailut, joista pidän. Peli on loistava. Pidän kaikesta tästä pelistä, että luvut ovat samanlaisia kuin flash-versio. Se on peli tietokoneelta mobiilille. Unohdin tämän pelin. Mutta kun näin suosituksia. järkytyin. Muistan pelin. En edes välittänyt 8 vuotta sitten pelin nimestä. Mutta nyt tiedän pelin nimen. Rakastan tätä peliä niin paljon!!
Joskus painikkeet eivät tee mitään. Erityisesti hyppypainike. Tämä yksi ongelma tekee pelistä pelaamattoman. Muuten olisin arvostellut sitä korkeammalle.
Fancy Pants on mahtava peli, joka on erittäin hauska ja se on erittäin vaikea Pidän rauhasta, mutta sinun on seurattava hänen hyppyään varsinkin hämähäkkeillä. Inhoan sitä, että ne vain potkaisivat sinut naisen paperista. Pidän Pidän siitä, kuinka voit tehdä takaperinnyksiä ja muuta sellaista, joten rakastan sinua tekemään Fancy Pants Adventures -elokuvan todella rakastaaksesi Jumalaa, joten ole paras todella rakastaa Jumalaa -show
EI VOI LIIKETTÄÄ 10 LVL
Se on minun lapsuuteni. Minusta hieno housusarja on yksi kaikkien aikojen parhaista 2d chill -peleistä. Kolmen ensimmäisen pelin antaminen meille ilmaiseksi on uskomatonta, odotan viidettä
Liikaa lisäyksiä
Liian liukas eikä tarkastuspisteitä
Niin legenda ja paras
hauska peli, mutta nopeatempoinen minulle
hieno peli, mutta se kaatuu kun pääsen prinsessahuoneeseen. Korjaa se!
tämä on tyhmää, koska poistin kaikki pelini tätä typerää peliä varten, mutta tämä on typerää, sovellus ei lataudu, korjaa se