(Android) Carrom Pool: Disc Game koder glitch tokens
Feb 6, 2022 6:16:58 GMT -4
Post by synchverspostwhadlou on Feb 6, 2022 6:16:58 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Carrom Pool: Disc Game 2022 version ▞▞▞
Bra men automatisk mynt 🪙 trukket er irriterende.....hvorfor mynt automatisk trukket???
Bra spill, men det er ingen mulighet til å kjøpe edelstener med andre alternativer som bytte med gull med edelstener
Veldig dårlig spill......mange spillere bruker lulu box.....de spiller ikke rettferdig....jeg ber alle om å avinstallere denne appen så miniclip tenk på det....
Bra spill, men annonser er veldig kjedelige
Hei utviklere Siden jeg spiller dette spillet i flere år nå, kan dere godt forestille dere hvor mye jeg liker det. Men jeg er ikke her for å si noe om de vanlige spillene og brettene, jeg er her for å sette pris på din nye Manali-skøytebane. Dette er et fantastisk tillegg hvis det er gjort permanent med få spilleregler kan være det beste av sin type. Jeg tenkte at hvis (på striker-line og baksiden av spiss-line spilling skal være feil og begrenset), dette brettet kunne virkelig perle. Vennligst tenk og gjør det permanent i alle tre typer spillet... takk
Dette spillet er bra å spille, men i midten kommer annonser for å åpne boksene
Spiller hver dag hver uke. Men på slutten av uken viser det at du ikke har spilt i forrige uke, det er veldig phatatic. Jeg er rangert som 10. eller 30., men jeg blir ikke belønnet for ukentlig konkurranse.
Å samle inn daglige belønninger fungerer ikke selv etter å ha sett annonser
Dette er et bra spill, men datainnsamling er problemet med telefonen min som er veldig treg
Jeg likte mer, men gave bare én sjanse gå glipp av en annen belønning alle savner
Carrom Pool: Disc Game სპორტი ova
Jeg har ikke noe problem, men jeg har problemer med folk de snakker uhøflig og skriver. Jeg elsker deg og du er så sexy disse jeg ber deg om å beholde et alternativ som å oppføre seg dårlig spillere og spillere bør suspenderes å spille i 1 uke eller bare fortsette et alternativ som oppfører seg dårlig spillere og folk som oppfører seg dårlig vil gå til den søppelseksjonen og folk vil se og være forsiktige hvis de oppfører seg dårlig igjen. Jeg skal rapportere dette. Eller hold noe som eggkasting eller søppelkasting på dem der hver spiller kommer.
Bra spill, men noe problem, spillet kobles ikke til
Dette spillet er fantastisk. Jeg har virkelig spilt dette spillet siden 2 år, og dette spillet er veldig bra
Nivå for rekkevidde er for sakte. Jeg er fortsatt i nivå 12 har vært dette lenge
Dette spillet er bra, men mange haker spiller dette spillet. Det er bieffekten dette spillet.
Carrom Pool: Disc Game விளையாட்டு nsr
Carrom Pool: Disc Game Športové hry hsay
Et veldig bra, forfriskende spill, men jeg tror det må ha en mulighet for å få carambole-pass for edelstener eller penger
Jeg liker dette spillet, fordi det tar for mye tid å åpne. Det er et forslag til utvikleren om å øke hastigheten på å åpne spillet, fordi det tar lengre tid å åpne, og det kan være en årsak til lave stjerner.
Gi oss flere tilpasningsmuligheter, og alt i alt er dette spillet supert...prøv å redusere annonser, vær så snill, det er for mye irriterende. Takk skal du ha
Hei, i løpet av de siste 3 eller 4 dagene har ikke annonsene/videoene lastet inn/vises og blokkert spill!!
Veldig dårlig opplevelse, det trenger et nettverk av høy kvalitet, ellers har det blitt koblet fra og du taper spillet
Fin app for carrom-elsker og tiden løper som torden. I dag klarte jeg ikke å oppdatere appen og slo til der selv.
Det er veldig fint spill vi kan spille når vi er lei eller slitne og gjøre humøret vårt interessant. Jeg håper du installerer denne appen!!! det er en ganske bra app...!!!
Spillet er veldig bra, men spillet styres fra Miniclip, som ser bra ut, er vunnet spillet, som er korrigert av den ulovlige tingen, start deretter spillet😠😡
Veldig realistisk grafikk og mye mer 🤩👍👍
Spillet er bra. men serveren er for treg. Noen ganger viser de nettverksproblem 😐. Det er en veldig stor, men hvis juks Billig server
Jeg likte mye før, men nå står jeg overfor mange tilkoblingsproblemer, selv om nettverket mitt er bra ...
Dette er veldig bra spill, men dette spillet har bare et høyt nettverk. Hvis du mister nettverket ditt, kan du ikke spille
Cooking Madness - A Chef's Restaurant Games ארקייד vlb
Bra spill. Men jeg føler meg veldig urovekkende når annonsene srart.
Veldig fint spill...kjøpet mitt har vært veldig bra til rs 599...det varte i 1 år
Bør forbedre kontrollsystemet. Bør legges til en funksjon som vi kan legge til og spille med venner uten å logge på Facebook. Bør legges til 2-spillermodus i online også.
Veldig fint spill, hvis mulig lag dette spillet med ekte pengetransaksjoner...
For mye annonser og behov for å forbedre nettverkssiden.
Carrom Pool: Disc Game Sport kcc