(Android/iOS) Cooking Fest : kook spelletjes cheats generator allemaal
Feb 6, 2022 6:22:55 GMT -4
Post by synchverspostwhadlou on Feb 6, 2022 6:22:55 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Fest : kook spelletjes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Fest : kook spelletjes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Fest : kook spelletjes 2022 version ▞▞▞
Ik ben dol op dit spel, ik wou dat ik geen diamanten hoefde te kopen, ze zouden meer dan 1 gratis moeten zijn, minstens 5. Geweldig spel.
Het ergste van het ergste. Het is niet moeilijk om tot de slechtsten te behoren. Het is moeilijk om onder de goeden te zijn. Niet de beste, gewoon goed. Je hebt munten en robijnen nodig om upgrades te krijgen. Alles is zo klein dat we onze ogen kunnen verliezen. Waar halen we robijnen? Spel wordt voor de eerste keer geladen, eindig als laatste en er is een advertentie. Twee toevoegingen na elk niveau. Ze zeggen dat het een gratis spel is, dus een 5-sterrenreview zou zoveel voor hen betekenen. Waarom zijn in-app.purchases na elk level en TWEE keer weergegeven. 5 sterren ja maar op een andere manier. MIN 5.
Ik heb deze game vele malen gespeeld en gespeeld, maar deze keer was het de slechtste game, het kostte veel tijd om te koken. Ik haat deze game, ik bedoel deze update 😡😡
Cooking Fest:παιχνίδι φαγητού Παιχνίδια arcade hhod
Ik vond het spel leuk, maar laat me niet doorgaan naar het tweede spel.
klanten zijn te snel om dit te updaten om ze een beetje te vertragen
Ik vind dit spel zo leuk en ik heb al een winkel afgemaakt, maar mag ik vragen "kan geen krediet gebruiken voor het openen van een nieuwe winkel"? Ik vind dit spel echt heel leuk, geef me alsjeblieft een antwoord dat ik wil horen (dit wil ik horen "ja kan geen krediet gebruiken voor het openen van een nieuwe winkel") dat ik wil horen en als je antwoordt, geef dan een antwoord dat ik gemakkelijk begrijp (ik ben sorry als ik onbeleefd ben, ik wil het gewoon weten en het spijt me echt als de persoon dit spel boos maakt en hem pijn doet met spijt)
Somewhere - The Vault Papers Przygodowe yxbj
kan niet upgraden zonder de diamanten en heeft geen manier om ze zo vervelend te maken en zo afzetterij voor degenen die weten hoe ze snel moeten koken.
Hou van, hou van, hou van dit spel. Ik geniet van de graphics en de uitdagingen. Beste kookspel dat ik in lange tijd heb gespeeld. Dank u.
Leuk spel in het begin, hopend op een interessante en spannende toevoeging
MAAK GEEN MOEDER! Armzalig. Geen gem start-up tenzij u uw informatie en die van uw vrienden wilt verkopen. Het reactievermogen van het spel is ZEER traag en het is over het algemeen een buitengewoon slecht spel. Degene die deze lovende recensies geeft, is gerelateerd aan ontwikkelaars of heeft een gekochte recensie.
dit spel is dom. het duurt een eeuwigheid om een hamburger te maken. eieren met toast zijn gewoon lang en bestel geen drankje, je zult een tijdje wachten?
Goed ok, maar heeft veel problemen als jam niet goed wordt gegeven?
Het spel zelf is leuk... maar dan heb je 25 edelstenen nodig om naar een ander level te gaan. En dan moet je 10 advertenties bekijken om één edelsteen te krijgen of geld uit te geven. Er zijn andere kookspellen waar je zonder zoveel advertenties kunt spelen.
veel te veel reclame , te weinig diamanten
Leuk maar moet meer worden verbeterd
leuk om snel te spelen. enige nadeel is dat het verdienen van diamanten later in de hogere niveaus zou moeten zijn, tot die tijd zouden ze gratis moeten zijn
keukengerei is niet eenvoudig om de basis op de edelsteen te upgraden, verwijder de edelstenen in de upgrade en maak het ons gemakkelijk
Zeer slechte kwaliteit van het spel, we hebben sterren nodig, maar het spel biedt slechts enkele niveaus. Bovendien is het concept weinig moeilijk om sterren te krijgen, omdat we slechts 10 keer in 24 uur reclame mogen zien, dus we kunnen geen sterren verzamelen
Het nieuwe restaurant moet worden ontgrendeld na het voltooien van één rust
Vanaf nu teen is het super leuk om te spelen
het is echt goed en plezierig, maar ik ben niet tevreden met één ding dat er na elke poging een advertentie is en je geen diamanten krijgt door te spelen, dus ik kan niets upgraden
hou van dit spel, maar heb moeite om verder te gaan vanaf de eerste die de 40 niveaus heeft voltooid.
ik vind het spel erg leuk. maar mijn probleem is dat als ik een restaurant heb voltooid, hoe ik het volgende kan ontgrendelen. hoe kan ik diamanten verdienen. vertel me dat..
hou van dit spel, behalve dat het te moeilijk wordt om edelstenen te krijgen om upgrades te doen en er hoeft niet elke keer een toevoeging te verschijnen als ik een level voltooi
dit is het nieuwe kookspel en een van de beste kookspellen voor meisjes, ik heb bijna een jaar gespeeld en het geeft veel kook- en eetopties in het meisjesrestaurant. Dit is een heel leuk spel dan kookkoorts. kookkoorts heeft maar een paar niveaus, maar dit spel voor meisjesrestaurants heeft onbeperkte gratis niveaus
Ik hou van dit spel, het is zo gemakkelijk maar moeilijk om edelstenen te krijgen
leuk spel maar moeilijker om edelstenen gemakkelijker te verzamelen
sorry hoor ik blijf bij een restuarant en derest om te openen moet je diamanten heben en moet je kopen nee sorry te grieg vokf diamond
Heb het spel net gedownload. Ik vind het leuk om op items te tikken om te verzenden, maar helaas lijkt het erop dat de game-ontwikkelaars het uitzonderlijk moeilijk hebben gemaakt om paarse diamanten te krijgen om te helpen met upgrades, in tegenstelling tot sommige van je andere concurrenten
een aankoop gedaan zaterdag en het is nog steeds niet toegepast op het spel, dus totdat ik antwoord krijg 2 sterren
Te veel zich herhalende advertenties... diamanten zijn te moeilijk te verkrijgen en te traag om te verkrijgen door het bekijken van advertenties... 54,99 is te veel om te betalen... de verkoop van diamanten moet goedkoper zijn... diamanten moeten apart worden verkocht. Laat deze suggesties werken!!!
Als er een paar veranderingen waren, geef dan vijf sterren een voorbeeld, het kostte veel te veel munten en diamanten om iets in het spel te upgraden
Deze game is erg interessant. Ik vind deze game leuk, maar een probleem is dat de tools moeten worden bijgewerkt, maar het verzamelen is een probleem
Ik hou van dit spel, het is gemakkelijk om geld en diamanten te verdienen, het kopen van geld en diamanten is echt goedkoop als je dat wilt. Ik download altijd kookspellen, dit is de beste die ik heb gevonden sinds kookkoorts
Het is een geweldige game, maar hoe komt het dat internet op een ander niveau nodig is, maar in de beschrijving kun je offline spelen. Verbeter alstublieft.
Omg het ZEER eerste niveau verloor ik 6 klanten. Ze maken het vervolgens onmogelijk om genoeg munten te verdienen om je uitrusting te upgraden die je 100% nodig hebt. Verwijderen na één level gespeeld. Erg teleurgesteld
Heel leuk spel maar helaas heb ik de vorige niet af kunnen werken omdat het spel niet goed meer werkte .jammer. want heel mijn geld dat ik er aan uit gegeven heb .was heel veel . En het is niet goedkoop . Wen jullie veel succes en hopenlijk lukt het nu wel !
Cooking Fest: игри за готвене Аркадни nym
kookfeest Ik vind de app leuk, maar ik wou dat we meer diamanten en gratis restaurants konden krijgen. Elke keer dat je naar een nieuw restaurant gaat.
Uitdagend, maar moeilijk om goms te krijgen, we kunnen geen edelstenen krijgen
Geeft altijd advertenties weer. Kan niet eens vreedzaam spelen. Bovendien gebruiken vroege games al diamanten om te upgraden. Diamanten zijn nul. Het is als mmmm
Hhdyehdecheyfhyryrvyfgvygvydgfyedydheygfrycgeygcrgrygfryfgvddd
Het is een geweldig spel. Je ontvangt je beloningen, het spel loopt niet vast. GEWOON EEN VLOT SPEL. MET DANK
leuk spel, maar we kunnen geen diamanten krijgen en zonder diamanten is het spel niet gedaan, dat is een slechte zaak in dit spel, dus verbeter het alsjeblieft zodat we van dit spel genieten..
Cooking Fest : koch spiele Arcade nqq
te veel advertenties. de tijd niet waard. het zou leuk zijn geweest als de advertenties er niet waren geweest. verminder alstublieft, als dat zo is.. Ik zal terugkeren naar het spel.
beoordeel ita nul als ik uitsluitend op één ding zou kunnen baseren. Ik vind het spel echt leuk, maar nadat ik zo ver ben gekomen, komt het tarief me naar voren en ik kan niets anders doen dan het spel beoordelen en zelfs nadat ik het heb beoordeeld, verdwijnt het niet van het scherm. Ik moet het spel volledig afsluiten en elke keer opnieuw openen. Ik weet zeker dat het na het schrijven van deze recensie nog steeds zal gebeuren. Ik weet dat je graag wilt dat je spel wordt beoordeeld, maar is het echt nodig om iemand ervan te weerhouden te spelen totdat hij/zij het een beoordeling geeft?
advertenties zijn overweldigend
Het is als een kameel die door een gaatje van een naald rent! Ik moet 10 video's bekijken om een diamant te krijgen... waarom zou ik geen diamanten geven aan het einde van 5 niveaus? Ik heb dit spel verwijderd. Als je iets wilt doen aan het geven van diamanten, zou ik dit spel misschien willen aanbevelen. Kom op jongens! Wees genereus genoeg!
Cooking Fest: giochi di cucina Arcade xquw
Het spel is goed, maar het zit vol met advertenties
Cooking Fest: giochi di cucina Arcade ppot